2 april 2010

Publicerad 2010-04-02 18:49:41 i Min vardag,

Hejsan hoppsan! Jag har inte haft tid att skriva något inlägg men nu är det ju lov och så, så nu kommer jag antagligen ha tid :) Idag är det ju långfredag, och den här dagen har verkligen varit lång. Har inte gjort så mycket alls, bara suttit vid datorn typ och läst en massa blogg inlägg. Eftersom jag inte har haft tid till att sitta vid datorn så hade jag rätt många inlägg att läsa hehe. Ska snart äta middag och sen ikväll ska jag kolla på tv och mysa med familjen :) Blir att kolla på Talang och Solsidan :thumbup: .
Imorgon och på söndag är det Easter Cheer Camp! Det ska bli jätteroligt :D Och på måndag är det Just Move It finalen, hoppas att vi vinner hehe :) Sen är det verkligen lov, ingen träning förrens på söndagen och det behövs lite vila nu känner jag.
Ha en go fredag, kramisar <3

 En härlig bild från DM när vi vann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela