8 april 2010

Publicerad 2010-04-08 17:16:57 i Min vardag,

Idag så sov jag till 12! Otroligt skönt, jag brukar alltid bli helt seg när jag gör det men det blev jag inte idag :) Men det kanske beror på att jag duschade skit länge och använde mitt spa paket från Lush :D
Sen la jag mig i sängen och läste ut boken vi läser i engelskan, Go ask Alice. Lite knepig men rätt bra ändå.
Vid tre tiden ungefär komma mamma hem och då åt vi ägg mackor och kollade på Ghost Wisperer. Sen har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn lite. Nu ska jag nog spela sims tror jag ;)
Nyss kom min morbror hit, och så var jag i mitt rum och så ropade mamma på mig. Så när jag kom in vardagsrummet sa hon att jag skulle ta telefonen och när jag skulle ta upp den så märkte jag att New Moon låg under den! :D Lycka säger jag bara! Den ska jag allt titta på ikväll! Hihihi nu är jag jätteglad :D
Nej, nu ska jag spela sims (a)
Kramisar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela