Härliga fredag!

Publicerad 2010-04-23 18:13:36 i Min vardag,

Riktigt soft dag idag :D Det var idrottsdag idag, och då spelade jag volleyboll, haha det gick väll rätt okej. Sen var jag med Brendon, Oliver, Emma, Ida och Emma och vi åkte till 4 gott och köpte godis, mums! Efter det åkte jag hem och på hemvägen köpte jag en ny mascara :) Snart ska jag vara med Brendon. Min middag idag blir mc'donalds höhö.

Btw, igår så var det Slaget om innerstan. Och Fässberg vann allt! :D Otroligt bra haha. Efter det hade jag träning och de gick bra. Jag gjorde hjulning flickis själv :)

Jag har galet ont i ryggen idag, det är antagligen från träningen igår för jag fick så sjukt ont i ryggen när vi byggde libbar, inte roligt. Men det går förhoppningsvis över innan söndag för då är det ju dags för träning igen :D



Josse och Catrin, jag var lika grön i ansiktet som Josse :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela