Hellu

Publicerad 2010-04-16 08:15:37 i Min vardag,

Skrev inget igår för jag hann inte. Skolan vart rätt kul. Fick typ VG på kultur och idéhistoria provet :)
Min redovisning på svenskan gick bra, jag var jävligt nervös haha. Vi hade ingen träning igår så jag var med Brendon. Sen på kvällen följde jag honom hem och fick en go promenad ;)
Nu håller jag på att fixa mig, ska snart till skolan. Hoppas det blir en rolig dag idag. Efter skolan ska jag vara med min kära Clara :D<3 Ska följa med och kolla på hennes träning.
Lägger in lite bilder från igår. Ha en underbar dag i det fina vädret!


 Ellie och Lisa

 Ellie och Lisa igen

Go dag igår med! <3

Kommentarer

Postat av: lisa freddie <3

Publicerad 2010-05-05 19:18:16

haha naaw ja å ellie :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela