Jag blir så trött ibland

Publicerad 2010-04-24 21:30:29 i Min vardag,

Jag tror inte att jag är den ända som känner så här. Ibland skulle jag vilja ändra på så mycket med mig själv och mitt liv. Jag blir typ deprimerad av tanken men ändå går det inte att låta bli att tänka på det. Det finns så mycket som jag skulle vilja göra, men antingen har jag inte tid, eller så är jag för rädd eller så finns det någon annan anledning osv.. Tänk om man hade tid för allt som man vill göra och hade möjlighet att göra allt man vill, det skulle nog vara underbart. Ibland blir jag så otroligt trött på mig själv, det har jag varit nästan hela dagen. Och det suger.
Jag hatar att livet ska vara så svårt och jobbigt ibland. Men om allt skulle vara perfekt hela tiden så hade det nog blivit tråkigt, men ändå lixx. Ibland är allt så jobbigt bara.
Kände bara för att skriva av mig lite.

Btw så inser jag att jag borde ändra min header, men det kommer antagligen inte hända än på ett tag ändå.

Kommentarer

Postat av: lisa freddie <3

Publicerad 2010-04-26 18:12:56

tycker inte du ska ändra din hedder! den e asfin! <3 puss på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela