Lite shopping today

Publicerad 2010-04-19 20:53:25 i Min vardag,

Måndag, måndag, måndag. Det har faktiskt varit en rätt bra måndag! :) Iaf på eftermiddagen. Hade bara 2 lektioner så det var galet soft. Efter skolan åkte jag, Josse, Rola, Lisa och Catrin in till stan. Shoppade lite, en ny väska och nya underkläder :D I LÖÖVE SHOPPING.
Sen träffade jag Brendon en liten stund och sen har jag inte gjort så mycket. Åt pizza till middag idag, mums. Och nu ska jag stretcha, jag har bestämt mig för att försöka bli lite vigare ;) Känner att jag har blivit lite för stel.
Btw, så gjorde jag en flickis på gräsmattan i skolan idag, känner mig stolt.
HAHHA jag har suttit och skrattat för mig själv idag åt alla grupper på facebook, galet kul (Y)
Men som sagt nu ska jag stretcha :D I feel goood, bye <3

 Väskan jag köpte

 Underkläderna jag köpte

Kommentarer

Postat av: lisa freddie <3

Publicerad 2010-04-19 21:28:43

gött att du mår bra gumman! <3 väskan va as söt!!! höhhö och din flickis va BOMB ;D pussss på min jazze

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela