Skola imorgon, åh vad kul haha

Publicerad 2010-04-11 20:32:50 i Min vardag,

Hellu, har nyss kommit hem från träningen. Idag har jag inte gjort så mycket. Brendon sov hos mig så jag har varit med honom. Träningen gick bra :) Gjorde flickis idag utan att tejpa foten, woho och det gjorde inte ont :D
Iaf inte när jag gjorde på air-tracket (stavning?). Sen så gjorde jag hjulning/rondat flickis utan pass en gång :) Hahha synd bara att jag gör nått knasigt, vet inte om jag gör hjulning eller rondat. Men det är meningen att jag ska göra hjulning flickis haha :P
Sitter och väntar på att mina chicken nuggets ska bli färdiga, mums. Sen ska jag duscha och sen ska jag nog lägga mig i sängen :)
Imorgon är det ju dags för skola igen, woho. Känner mig inte jättepepp precis men men, what to do. Det blir nog kul imorgon när man får träffa alla i klassen igen haha :) Hoppas att det blir lika gött väder imorgon.
Kramisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela