Söndag

Publicerad 2010-04-18 12:14:58 i Min vardag,

Varför är söndagar alltid lite små sega? Är det för att man vet att det är skola imorgon? Antagligen. Och så vet man att man har en helt ny vecka framför sig och man har ingen aning om vad som kommer hända under den.
Jag har inte gjort mig i ordning än och jag orkar inte göra det än heller, för jag ska inte göra något speciellt ändå. Ska ju träna sen iaf, det ska bli sjukt kul :D För vi har inte tränat på 1 vecka, det känns dock som 5 haha. Jag är taggad så jag hoppas att det går super.
Nu ska jag nog käka lite kiwi som är så mumsigt och sen ska jag nog klippa mina naglar och lite sånt.
Just nu lyssnar jag på Keith Urban, han är jättebra.
Ha en skön söndag :)

Kommentarer

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-04-19 14:43:45

wohoooo du har fixat smileysar nu juh !! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela