Dagen blev inte alls som jag hade planerat

Publicerad 2010-12-06 21:12:39 i Min vardag,

Idag i skolan fick vi tillbaka resultatet på historiaprovet. Jag tyckte att det stog IG på mitt papper så jag fick ett aggro utbrott inombords och efter lektionen går jag fram till min lärare och säger surt: - Vad ska jag göra för att få G?
Han: - Du fick ju G?
Jag: - Det står ju IG på pappret!
Han: - Nej det står 14
Jag: - Jaha.. va bra..

Sen gick jag hahahaha :D FAIL.
Vi hade ingen gympa idag så jag, Lisa, Rola och Ellie stack in till stan. Vi gick runt och shoppade lite. Jag köpte brun utan sol, ny mascara och solpuder!
Efter ett par timmar stack jag hem till Richard.
Kom hem för ungefär 1 timme sen och sen dess har jag ätit middag och svarat på mail och lite sånt dära.
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det en dusch!
Ska träffa Anna imorgon istället för hon kunde inte idag :)

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-12-06 21:26:23

sv: Det är bra hihi=) Jag vet! Kan man bli kär i en ring? haha



omg, skönt att det inte var ig du! Hade nog gjort precis likadant som du gjorde haha♥

Postat av: Kriz

Publicerad 2010-12-06 23:23:40

typiskt, jag önskar jag hade varit med... DUMMA FÖRKYLNING! hoppas jag får följa med nästa gång bara :D

Postat av: felicia

Publicerad 2010-12-07 11:49:05

hah, vilken lättnad !

själv fick jag mvg på mitt historeprov :)



& du? vilken mascara är det du använder?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela