Efter jag duschade förut så

Publicerad 2010-12-06 23:58:56 i Min vardag,

Efter jag duschade förut så smörjade jag in mig med min nya brun utan sol :) Den luktar jättegott! En lite speciell doft, jag tror det beror på att det är advokadoolja i den.
Imorgon är det buffertdag, den är en dag man gör prov man missat eller så. Och har man inget att göra så är man ledig och det är jag :D
Det blir till att sova, och PLUGGA! Jag har ju för fan matte prov på torsdag och det är mitt sämsta ämne!
Skärpning Jazzmine! ;)
Sen så ska jag ju träffa Anna snabbt. Och förhoppningsvis Richard också :) hihi.
Tisdagar betyder träning också :)
Nu ser jag fram emot imorgon. Ska nog lägga mig och läsa om ett tag.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-12-07 07:10:58

sv; tack snälla du! :)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-07 12:27:56

Tack så mycket :)

Haft en bra dag? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela