Jag är helt enkelt jättedålig

Publicerad 2010-12-17 23:35:44 i Min vardag,

Jag är helt enkelt jättedålig på att komma ihåg att ta bilder. Eller så glömmer jag det medvetet? Haha.
Tog dock 2 bilder idag på den goda risgrynsgröten som var i bamba! Men jag orkar inte lägga in bilderna på datorn än :)
Efter skolan åkte jag och Lisa till stan och fikade, shoppade och lite sånt där. Hon visade mig kondomeriet, har aldrig varit där innan och det var ju en lite spännande affär! :D Haha
Har köpt jättemånga julklappar nu men än är inte allt färdigt.
Nu har jag ritat en stund och det ska jag göra imorgon med + lite annat pyssel.
Sängen kallar :) Natti natti!

Kommentarer

Postat av: liindblaads

Publicerad 2010-12-18 22:07:39

Jaa :)

tony blev bra på den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela