Lite bilder från idag

Publicerad 2010-12-03 19:00:29 i Min vardag,

Den här dagen har varit soft och rolig :) Dagen började med att vi besökte en utställning med 1000 skålar och sen gick vi till en mans ateljé och tittade på hans verk. Efter det åt vi lunch och det blev subway. Men jag blev besviken för det var inte alls lika gott som i tyskland :(
Sen åkte vi till HDK och gick på en rundvandring där och det var jättekul!
Runt 14 åkte jag, Catrin, Rola och Lisa till nordstan och vi tittade lite på julmarknaden och sen gick jag och Catrin och ställde oss i kön till Kenza!
Vi fick vänta 1 timme på att få träffa henne men det gjorde ju inget. Kan bara säga att hon är 1000 gånger finare i verkligheten! Tog ett kort med henne och fick en autograf.
Efter det åkte jag hem och nu har jag nyss ätit :)
Ska sova hos min älskling inatt (a)
Nu ska jag läsa lite bloggar!



Ett spännande konstverk på HDK gjort i keramik!



Detta hade en i design 2an gjort på HDK



Rola, Catrin och Lisa på julmarknaden i Nordstan



Jättefina grejer!



Rola



Lita aldrig på en man som kysser med öppna ögon



Jag och Kenza! :D

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-12-05 17:55:45

Kul att du träffat kenza

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela