Nu är snart det här året slut...

Publicerad 2010-12-31 23:45:00 i Min vardag,

Nu är snart det här året slut. 2010 går mot sitt slut och 2011 tar över! :)
Förra året sa jag till mig själv: -Det här året ska bli det bästa någonsin.
Men oj va fel jag hade. Det här året har varit ett utav de sämsta åren jag har varit med om, men nu på slutet har det ändå ordnat till sig och blivit bra. Så därför hoppas jag att det fortsätter bra och att 2011 blir ett underbart år :)
Jag vill att det ska bli mitt år om man säger så. Då ska allting bli jättebra! :)
Och så är det ju vanligt att man ska ha ett nyårs löfte.. Men jag vet inte riktigt vad mitt ska bli, om jag nu ska ha något. Men det finns några mål jag har och jag antar att de kan räknas som nyårs löften?

* Bli nöjd med min kropp fram till modevisningen i maj
* Bli mer social
* Leva för stunden och inte överanalysera allt

Mål 1 är det viktigaste och det ska jag bara klara annars kommer jag aldrig förlåta mig själv haha :)
De andra hoppas jag bara på att jag ska klara av, för då kommer jag nog ha det bättre.
Så nu önskar jag ett gott slut och ett gott nytt till alla som läser det här inlägget :)

2011 här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela