Trolltyg i tomteskogen

Publicerad 2010-12-02 20:07:31 i Min vardag,

Hej! Min dag har varit rätt bra hitills i alla fall :) Skolan var helt okej och efter skolan åkte jag, Kim och Ellie till frölunda torg och käkade på mc'donalds. Mums! :D
Vi hade jättekul och sen gick vi till glitter lite snabbt.
Det var jättetråkigt för vid bordet bakom mig på mc'donalds så satt det ett par som höll på att göra slut.. då blir man ju lite ledsen :(
Sen när jag kom hem så tittade jag på Trolltyg i tomteskogen med mamma och Nisse. Jag hade aldrig sett den innan men den var jättemysig! Måste ses :)
Nu sitter jag och skriver en önskelista (a)



Trolltyg i tomteskogen!

Kommentarer

Postat av: emlan

Publicerad 2010-12-02 21:30:51

Halloj! Jag tänkte höra om du vill vara så jättegullig och unna mig din röst i en tävling, det som står på spel är en gratis resa till Grekland. Klicka på länken om du vill offra 5 sekunder :)

http://mythos-beach.apollo.se/DsJJK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela