21 Februari 2010

Publicerad 2010-02-21 16:08:39 i Min vardag,

Hej hej, haha jag skrev inget inlägg igår för jag hade lixx inte tid. I fredags sov jag ju hos min älskling , vi hade det jättemysigt och sen nu inatt sov han hos mig :) Så vi har varit med varandra hela helgen. En riktigt mysig helg har det varit <3
Och idag har jag och Brendon varit tillsammans i 5 månader :) Hihi <3
Underbart är det, jag älskar honom så sjukt mycket.

Idag blev träningen inställd pga av all snö och det suger verkligen! För vi behöver träna, det är faktiskt bara 27 dagar kvar tills DM! :o Känns lite små nervöst. Men jag hoppas att det kommer gå bra och det tror jag att det gör :)
Så min dag kommer bestå av att slappa och att plugga.
Kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela