22 Februari 2010

Publicerad 2010-02-22 19:53:33 i Min vardag,

Jahopp idag var det dags för skola igen, det känns som att lovet gick skit fort. Det var la en helt okej dag i skolan iaf. Bamba fyllde 2 år idag så man fick en kaka mums ^^ Men Josse ville inte ha sin så hon gav den till mig och sen gick hon och hämta 1 till och typ tvingade mig att äta den med xD Men det var ju rätt gott haha :)
Väl hemma har jag bara pluggat typ, eller juste det jag har målat naglarna också. Ska strax stänga av datorn och fortsätta plugga, sen kl.21 är det tvn som gäller fram tills 23 :)

En sak jag blir jävligt depp på är att min kamera inte fungerar! Det gör mig ultra deppig för jag vill så gärna ta kort, suck* :(  Men men, what to do. Om jag hade kunnat så hade jag köpt en systemkamera!

Kramisar<3

 Damp kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela