26 Februari 2010

Publicerad 2010-02-26 11:02:44 i Min vardag,

Hellow! Vaknade för typ 45min sen, har ätit frukost vid datorn. Jag ska strax gå in i duschen och börja göra mig i ordning för jag ska vara med den underbara Clara idag! :D
Jag ska bla. följa med till hennes träning, det ska bli superkul!
Btw, träningen gick bra igår :) Fast nu har jag världens träningsverk men det är sånt man får leva med ;) Haha jag har typ sträckt min under arm lite tror jag elller nått liknande för jag har typ ont inne i armen och så fort jag nuddar armen så gör det skit ont, men men.
Nä, nu måste jag duscha (Y) Ha en super go dag!
Kramisar :) <3

  Lite gammal bild på Clara <3

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2010-03-01 22:29:05

OH NO!!!!! ;o

USCH VILKEN BILD!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela