Bästa tisdagen på länge!

Publicerad 2010-02-23 19:30:10 i Min vardag,

Hahaha idag var det galet soft i skolan. Typ inga lektioner alls, i bamba fick vi kärleksmums precis som igår. Idag var det intagningsprov i skolan för 9orna , jag + några mer i min klass stod modeller när 9orna skulle skissa :) Det var kul, men de tyckte antagligen att vi var helt skadade haha, flummade rätt mycket nämligen ;)
Efter skolan åkte jag och mamma och handlade mat och sen har jag bara softat vid datorn (Y)
Allt känns så otroligt skönt för vi har ingen skola imorgon pga av all snön på taket! Woho :D
Det som suger är att träningen blev inställd idag (precis som i söndags) pga av snön och det är inte okej när det är så kort tid kvar till DM. Men vi fixar det ändå, det är jag säker på!
Nedan kommer några bilder från dagen, mer bilder finns på min facebook och min bdb: TogDuMinBulle
Kramisar! :) <3

  Josefine <3
 Jag Josefine och Catrin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela