Fredag

Publicerad 2010-02-12 22:04:54 i Min vardag,

Kort dag i skolan. Bara bild och idrott för på svenskan kunde man välja att skriva hemma istället, vilket jag valde att göra. Men först sov jag någon timme och sen började jag skriva på novellen. Den är klar och det känns skönt men jag tänker inte skicka den förrens imorgon för man kan alltid upptäcka fel nästa gång man läser igenom den. Har inte gjort så mycket mer idag, ätit middag och sen har jag kollat på Let's Dance och Solsidan. Nu väntar jag tills resultaten på Let's Dance visas och sen ska jag softa gärnet genom att läsa en bok jag har lånat av Lisa, mysigt värre. Och nu får vi inte glömma att det är lov! WOHO! Kramisar<3

 Bild från förra året men I löve it

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela