Gödmörgon!

Publicerad 2010-02-04 08:57:55 i Min vardag,

Igår hann jag inte skriva så jag berättar lite om gårdagen nu tänkte jag. Jag var så sjukt trött igår, jag höll på att somna flera gånger under dagen haha. Efter skolan gick jag och köpte ett par skor och till sällskap hade jag Brendon <3 och Adam :) Efter det väntade jag och Brendon med Adam tills hans buss kom och sen gick jag och Brendon hem till honom. Vi var riktiga gottegrisar igår hahaha, vi åt 3 delicato bollar var och sen åt vi kladdkaka xD Vi provade den nya kladdkakan som har mandel i sig. Den var god men den vanliga är godare :) Vid 8 var jag hemma och då kollade jag på Det Okända (Y) Efter det gick jag typ och la mig, var som sagt skit trött.

Nu ska jag alldeles strax åka till skolan :) Har lång rast idag och så, så det blir nog en soft dag. Hoppas jag får reda på vad jag fick på kultur och idéhistoria provet idag! Ikväll är det träning som gäller och jag har bestämt mig för att den ska gå superbra! :) Ha det gött.
Kramisar!<3
 Bild på skorna jag köpte

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-02-09 22:57:44

Snygga! :DD puss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela