Hallojsan

Publicerad 2010-02-06 16:51:21 i Min vardag,

Rätt snart ska jag dra till torget och träffa Brendon. Min middag idag blir Mc'Donalds, efter att jag har ätit den så ska jag och Brendon dra hem till han. Ska sova hos min älskling idag, mys mys mys :)<3
Just nu sitter jag och tänker på att det snart är tävling, jag längtar lite faktiskt. Tävlingar är verkligen så sjukt kul, fast mest om dom går bra ;)
DM är ju den 20 mars och det låter ju som att det ändå är ett tag kvar tills dess men det känns längre än vad det är. I torsdags på träningen så fixade vi till programmet. Det känns verkligen jättebra. Imorgon är det dags för träning igen och jag är redan taggad hehe :)
Nä, nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska gå sååå...
Kramisar!<3 :)

Kommentarer

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-02-06 17:46:48

taack Jazze !!

du är soet ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela