Ingen skola imorgon heller!

Publicerad 2010-02-24 21:49:22 i Min vardag,

Detta känns superskönt asså! Ingen skola imorgon heller pga av snön, wihu. Haha hoppas att det inte är någon skola på fredag heller för då blir det mega soft :)
Kom hem runt 8, har varit med älskling idag. Vi har inte gjort så jättemycket. Typ tagit det lugnt och flummat haha.
Jag får se vad jag gör imorgon, har inte riktigt bestämt det än, ska sova ut iaf. Hoppas att det är träning imorgon men jag kan tänka mig att det inte är det :/
Jag tycker att snön kan försvinna nu för jag vill ha vår, jag blir super glad när solen skiner. Jag längtar verkligen efter den nu.
Ska strax kolla på finalen av So you think you can dance, ska bli spännande! :)

För en stund sen tänkte jag på tokio hotel. De kommer ju till Sverige nästa vecka. Jag skulle så gärna vilja se dem, men det får väll hända någon annan gång haha..
Jag tänkte på Bills nya frisyr, hmm.. Den är väll rätt snygg men jag tycker att den gör så att han ser väldigt feminin ut och det är ju inte jätteposetivt. Han var så sjukt snygg i den han hade förut! Men han är snygg nu med ändå :)
Så tycker jag iaf.
Kramisar<3


 NU


 DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela