Tjenare ;)

Publicerad 2010-02-07 22:45:53 i Min vardag,

Idag vaknade jag upp bredvid min älskling. Så otroligt mysigt var det. Sen när jag väl var hemma så gjorde jag inte så mycket innan träningen. I början av träningen var typ det mesta segt och jag kände mig gör seg. Men träningen gick jättebra idag :D
Känner dock verkligen att jag måste öva på ramsan innan träningen på tisdag. Har bytt plats med Becca så nu har jag en ny ramsplats och jaa... den är lite svår haha ;) Men det ska nog lösa sig (Y)
Jag är riktigt taggad inför imorgon nu, för jag ska vara med min kära Becca imorgon :D Det var ett tag sen vi gjorde något utanför träningarna så det ska bli superkul.
Nu ska jag nog lägga mig för jag vill inte vara helt seg imorgon hihi ^^
Så sov gott, kramisar<3



En bild på mig och min älskling, bilden är några veckor gammal men men <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela