En härlig lördag

Publicerad 2010-07-03 21:57:46 i Min vardag,

Har ju varit på Claras konfirmation idag :D Konfirmationen tog lite mer än 1 timme och sen efteråt hade Clara och hennes kusiner typ mottagning i Högsbo församlingshem :) Hennes 2 kusiner Emilia och Carolina blev också konfirmerade idag så de 3 hade mottagningen tillsammans. Det var trevligt. Jag tog spårvagnen hem runt halv 5 och sen träffade jag Johan en stund :) När han gick kollade jag på Kärleken checkar in. Sen har jag ätit middag och köpt chips till Scary Movie 2 som kommer idag! Den kommer på kanal 5 kl. 22.00 :D Ska bli kul att kolla på den, kommer inte ihåg den hehe. Ska käka chips till, är man en liten tjockis så är man ;)
Jag är på jättebra humör idag med! Woho säger jag bara :D Det känns som att mitt liv bara kommer bli bättre och bättre, vi får hoppas att jag har rätt haha :)
Imorgon ska jag träffa Rochella, vi ska in till stan. Har inte träffat henne på typ 1 år tror jag?! Ska bli kul :)
Nej nu måste jag rusa till tv:n med chipspåsen!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela