Gjort om lite på bloggen

Publicerad 2010-07-22 20:49:24 i Min vardag,

Nu har hållt på med att göra om bloggen rätt länge :) Fixat lite saker och så, jag är ju inte hel nöjd men asså jag tycker verkligen att det är skit svårt :o Massa koder och bla bla.. Haha men någon gång ska den bli perfekt ;) Men det får ta sin lilla tid. Min header t.ex. är jag verkligen inte nöjd med, eller jo headern är jag nöjd med förutom bilden. Bilden är otroligt ful haha. Det ser ut som att jag har något i munnen vilket jag inte har utan jag bara gör en otroligt ful putning eller nått haha ;) Men iaf så jag får försöka ta en snygg bild någon dag så att jag kan byta header, eller också väntar jag tills september för då ska jag göra om mitt hår :) Men det återstår att se.
Nu sitter jag med en ansiktsmask och snart ska jag ta en dusch. Sen ska jag nog kolla på en av alla filmerna jag har laddat ner! Har laddat ner jättemånga och mer ska laddas ner ;) Jag älskar att kolla på film, särskilt när det typ är dåligt väder ute för det är så mysigt och det verkar som att det kommer börja åska eller nått snart :)
Nu ska jag tvätta bort ansiktmasken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela