Horoskop

Publicerad 2010-07-24 21:18:08 i Min vardag,

Jag tror på horoskop och sånt, jag tycker sånt är jätteintressant :) Har kollat mitt horoskop inför imorgon, kolla bilden längre ner. Jag fattar inte hur man inte kan tro på sånt här fast det är väll tur att alla är olika haha. Det är ju så grymt ballt när man läser sitt horoskop och så stämmer det exakt! Det är ballt asså :D
Jag kollar mitt horoskop på en sida jag hittade: www.ditthoroskop.nu . Där hittade jag en grej som kallas kärleks-numerologi. Man skriver in när man är född och när personen man gillar är född och så ser man hur bra man passar ihop men hjälp av siffror. Jag tror det verkligen stämmer om jag jämför med resultaten jag har fått när jag kollade :o Galet häftigt.

 
Mitt horoskop inför imorgon, får se om det stämmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela