Idag gäller det

Publicerad 2010-07-02 10:22:39 i Min vardag,

Det känns som att min domedag är här eller något haha. Jag måste erkänna att jag är nervös inför provet. Jag vill så gärna få G i matten. Annars har jag ju spenderat 3 veckor av mitt "sommarlov" till plugg helt i onödan. Och den tanken känns ju inte jättekul. Provet börjar 12.00 och man får 4 timmar på sig. Jag vet att jag inte kommer sitta där i 4 timmar, jag kommer ju t.ex. inte göra MVG uppgifterna. Så 15.45 är det bio time. Jag, Emilia och Sofia ska kolla på Killers. Den verkar ju jättebra! Så får hoppas att den är det. Vi fick grymma platser haha, det var nämligen bara 3 andra eller något som var bokade när jag bokade. Så vi sitter typ exakt i mitten, perfekt ;)
Det är kaos i mitt huvud just nu av många anledningar och det suger, men jag får hoppas att allt löser sig.
Juste! Igår va ju jag och mamma oc köpte konfirmationspresent till Clara och sen åkte vi till 421 för att gå in på Lindex och kolla efter byxdressen jag ska köpa. Det fanns massa i storlek 40 och en 38:a och jag behöver 36 -.- Så jag får åka in till stan och kolla efter den. Men iaf så gick vi in på HM. Och där hitta mamma 2 toppar till sig och så fick jag också en. Den är skitfin tycker jag :D
Nu ska jag fixa lite och sen ska jag vänta på att klockan går så att jag kan åka till skolan haha.
Puss <3

 Bild från igår

Kommentarer

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-07-02 10:28:02

lyckat tiillllll Jazzeeeeeeee! :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela