Jag känner mig duktig

Publicerad 2010-07-06 12:33:31 i Min vardag,

Jag ställde min väckarklocka på 8 imorse och då gick jag upp och satte igång med att städa hela lägenheten. Och jag blev klar typ 12 så det tog en stund. Och mamma har ingen aning om att jag har gjort detta så det ska bli kul att överraska henne :D Hehe. Om en halvtimme ungefär ska jag ta spårvagnen till scandinavium och träffa Emilia. Vi ska kolla om betygen har kommit upp, fast jag tror dom kommer upp imon. Och sen ska vi dra hem till mig :) Det ska bli kul.
Ikväll ska jag hänga med Clara ut med båten :D Woho! Det är alltid kul, och härligt. Man typ flyr från vardagen lite, underbart. Kommer hem på torsdag igen tror jag det var. Får hoppas att det är sol, eller iaf att det är varmt så att man kan bada :)
Nu ska jag fixa lite småsaker innan jag ska gå.
Ha en härlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela