Kläderna jag beställde från Nelly kom idag

Publicerad 2010-07-29 00:14:46 i Min vardag,

Idag har jag varit med Becca. Vi fikade i Haga sen åkte vi till Frölunda Torg och gick runt lite där. Becca köpte ett par träningsbyxor typ. Sen gick vi till Film Tajm och köpte Ben & Jerry's, mums :D Vi pratade massa och hade det trevligt :) Jag pratade massa om kläderna från Nelly och jag undrade när de skulle komma och så när vi kom hem till mig så låg de på min säng! Snacka om att jag blev glad så jag började provat allt och allt satt asbra! :D
Lyckat köp må jag säga!
Imorgon ska jag städa och sen på eftermiddagen ska jag, mamma, Nisse och Clara på bio :D Vi ska se Trollkarlens lärling. Den verkar grym (Y)
Nu ska jag sova :)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela