Kom hem idag

Publicerad 2010-07-08 18:40:18 i Min vardag,

Det var underbart med Clara ute med båten. Vi sola massor och så bada vi lite. Jag skulle dyka ner efter en grej och då typ skar jag upp min lilltå och skrapade upp lite på låret :( Jävlar va min tå blödde och sved. Claras mamma sa att jag skulle hålla tån i vattnet för att saltvatten var bra för såret och efter en stund när jag hade hållt tån i vattnet så kom jag tänka på att hajar dras till blod och då tog jag upp tån illa kvickt! Haha jag är så töntig :D Igår kollade jag, Clara, Mattias och Lucas på matchen mellan tyskland - spanien. Jag och Clara var helt galna och vi blev superglada när Spanien vann! :D Woho!
Såg en säl igår, första gången jag såg en säl ute i naturen. Den var jättesöt och tjock :D
Vi kom hem idag runt typ 12. Jag gick hem efter vi hade ätit frukost. Då packade jag upp och duschade och lite sånt. Sen när mamma kom hem så åkte vi till Media Markt och så fick jag ett par Hello Kitty hörlurar :D Och ett par vanliga rosa till min ipod. Mamma är trött på musiken jag lyssnar på så därför fick jag dom + att jag hade varit så duktig och städat (a) Det lönar sig att vara snäll :)
Ikväll ska jag nog titta på en snyftare och dricka cola. Känner mig lite nere (kill-problem). Jag hatar att man måste glömma och komma över personer när man inte vill. Orättvist. Kärlek är för komplicerat. Det borde inte vara så komplicerat.

 Mina nya hörlurar :D

 Nya hörlurar till ipoden :D

Kommentarer

Postat av: josefine moberg

Publicerad 2010-07-09 13:22:45

haha matchen va gryym!

gumman då du ska inte behöva glömma ngn, men ja finns!(L)

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-07-13 00:02:54

ååååååh jag vill ocksååå ut med båt på havet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela