Rätt skön dag

Publicerad 2010-07-20 20:09:21 i Min vardag,

Jag och mamma åkte och handlade lite i förmiddags. Då fick jag det senaste nummret av Cosmopolitan :D Jag älskar verkligen den tidningen, det finns ingen bättre. Så jag läste ut den och lite sånt och sen efter det så åkte jag, mamma och Nisse in till stan. Vi kollade på Ostindefararen, fikade, köpte filmer, kollade i några affärer och sen åt vi middag. Riktigt skön dag faktiskt :)
Jag fick 1 film, resten köpte mamma. Jag fick Mio min mio , det var min favoritfilm när jag var liten och jag har bara den på VHS och våran VHS är sönder. Men nu har jag ju den på DVD! :D Så jag ska kolla på den sen. Har laddat ner massa filmer också som jag ska titta på ikväll hade jag tänkt :)
Hade tänkt att ta en dusch strax och skrubba kroppen för jag och mamma köpte skrubbhandskar idag :) Har hört att det är bra. Och så hoppas jag på fint väder imorgon för jag vill sola! Och ingen blåst heller helst.
Ha det gött <3

 Bästa tidningen ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela