Ska på konfirmation idag

Publicerad 2010-07-03 11:41:19 i Min vardag,

Om ungefär 1 timme så hämtar Josse och hennes pappa mig och då ska vi åka till Kaverös kyrka. Där konfirmerar sig både Clara och Sofia idag :) Jag har aldrig varit på en konfirmation förutom min egen så det ska bli intressant haha. Kommer inte ihåg hur det går till :P Efter det har Clara bjudning typ och den ska jag vara med på.
Jag har en gul klänning på mig idag så jag känner mig somrig :)
Igår kväll när jag gick och la mig så var jag på jättebra humör och när jag vaknade idag så var jag också på jättebra humör! Det var jättelängesen det var så, så det känns ju jättebra :D
Nu måste jag blåsa mitt hår så det blir torrt.
Ha en go lördag! :)
Kraaam <3

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-03 14:46:52

Jätte fin blogg och rolig att läsa! :)

Postat av: kamilla

Publicerad 2010-07-03 18:38:07

jätte bra blogg, keep it up! :D

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-07-04 00:30:58

aw taack Jazze! <3

vare skoj på konfirmationen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela