Slutprov imorgon!

Publicerad 2010-07-01 12:00:24 i Min vardag,

Underbart! Nu är det bara provet kvar imorgon sen får jag mitt sommarlov! :D Jag hoppas verkligen att jag får G. Men annars kanske läxorna räddar mig för på dom har det ju gått jättebra. Vi hade läxförhör idag på funktioner och där fick jag bara 1 fel ;) Synd bara att jag kollade fel på en grej annars hade jag fått alla rätt -.- Men men jag är nöjd ändå :D
Nu har jag ätit lite och så. Sen när mamma kommer hem ska vi åka och köpa en konfirmations present till Clara för hon konfirmerar sig på lördag :) Och så ska jag se om jag hittar byxdressen i min storlek ;) Hoppas det.
Sen ska jag bara plugga hela dagen, riktigt segt men men bara 1 dag kvar så det är ju värt det.
Nu ska jag se om jag får till någon bra bild på lilla mig haha och sen ska jag plugga :)
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela