Underbara dag!

Publicerad 2010-07-02 21:00:50 i Min vardag,

Åh åh åh allt känns jättebra! Har haft en helt underbar dag. Började ju med provet, det kändes som det gick rätt bra ändå :) Får åka in nästa vecka om kolla om jag har fått G. Efter provet gick jag och Emilia och hämtade ut våra biobiljetter och sen mötte vi upp Sofia på donken. Käkade där och sen gick vi till bion :) Jag och Emilia köpte onödigt mycket snacks och popcorn, det är ofta jag gör det misstaget haha! Vi såg ju Killers, den var skitbra rent ut sagt! Hahaha den ska jag ha när den kommer ut! Säger bara en sak.. Jävlar va Aston Kutcher är snygg :O Jag har aldrig tyckt det innan men nu, asså shiiit :D
Efter bion när jag var hemma och så, så åkte jag och mamma och Nisse runt lite och de köpte mat. Har nyss läst lite bloggar och nu ska jag kolla på Scary Movie 1 :D
Puss<3

Kommentarer

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-07-02 21:28:42

gick de bra??? :D taack flabbet din är ocksååå fin juuu :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela