12 Juni 2010

Publicerad 2010-06-12 15:58:11 i Min vardag,

Hellu. Jag vet inte varför men jag har fått för mig att 12:e juni betyder något för mig, asså ett minne eller så men jag har ingen aning om vad jag menar. Det bara känns så :o Knas.
Idag har jag varit med Johan en stund. Vi kollade på Wall-E eller va den heter. Den var söt :)
Det skulle vara lagfest ikväll hos Lulä men hon var tvungen att jobba :/ Lite tråkigt men men.
Jag sitter och funderar på massa saker jag vill göra. Jag vill t.ex. slinga mitt hår med bruna slingor, skaffa ett tandsmycke m.m. Och så sitter jag och önskar att jag var rik för då hade jag kunnat shoppa loss på Nelly.com. Men men livet är orättvist ;) Men önska går ju.
Nu ska jag försöka hitta på något att göra.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela