14 Juni 2010

Publicerad 2010-06-14 12:39:18 i Min vardag,

Jag orkade inte skriva igår. Tänkte göra det efter träningen men jag var för trött för träningen igår var sjukt jobbig! Men rolig :D Uppvärmningen var helt sjukt jobbig, jag kämpade som fan och sen efteråt var jag när på att svimma. Det var väldigt obehagligt :s Men iaf resten av träningen gick jättebra.
Idag har jag varit i skolan ^^ Ska ju gå sommarskola nu i nästan 3 veckor för jag fick ig i matte A. Men det kändes väldigt bra ändå. Jag är taggad på att klara det här nu :) Vi har redan fått läxa. Vi ska räkna till sidan 34 ;o Men det fixar jag ;)
Ska inte göra så mycket på ett tag nu.
Förut så gick jag in på Bokia på frölunda torg för att titta om Så länge vi båda andas hade kommit ut i pocket, och det hade den! Jag har väntat på den i över ett halvår nu typ så snacka om att jag är glad nu! Mamma ska köpa den när hon är på väg hem :D
Jaja nu ska jag inte skriva mer här ^^
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela