16 Juni 2010

Publicerad 2010-06-16 07:54:15 i Min vardag,

Har suttit vid datorn i typ 45min nu, jag vaknade 7. Ska snart göra mig i ordning men jag orkar inte resa på arslet.. Idag har jag skola från 11.00 till 13.00. Vi ska ha läxförhör på hela kapitel 1, jag hoppas jag klarar detta :o Men igår kände jag mig som ett mattegeni hahaha så förhoppningsvis går läxförhöret bra ;)
Efter skolan tror jag att jag och mamma ska åka och försöka byta ut min platttång, har 5 års garanti på den. Den ska banne mig inte bränna hår lixx och det verkar som att den har blivit "slapp" lixx. För förut så platta den håret så det blev spikrakt men nu blir det inte lika rakt och det går typ inte att locka håret. Skit säger jag bara. Så jag ska allt ha en ny :o
Igår bestod min dag av typ att läsa Så länge vi båda andas. Shit va bra den är säger jag bara :o Den är så bra att jag inte vill sluta läsa!
Det roligaste är att när jag är riktigt inne i en bok och sen slutar läsa så tänker jag typ som boken är skriven xD Det är nog lite svårt att förklara men som t.ex. så brukar jag läsa Sagan om Isfolket(en bok-serie)  men jag la den åt sidan just nu, men iaf så när jag har läst mycket Sagan om Isfolket så börjar jag tänka som den är skriven så jag använder gamla ord i huvudet! Lite finare ord och så, helt knas haha. Som igår när jag hade läst så mycket i Så länge vi båda andas så var det som att jag fortfarande läste boken när jag tänkte mina egna tankar. Det är lite irriterande faktiskt haha, men ändå lite ballt också ^^
Om jag orkar och har lust så kanske jag drar ut springer idag hade jag tänkt. Men vi får se hur det blir med det :)
Men nu måste jag verkligen resa på arslet och börja göra mig i ordning!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela