17 Juni 2010

Publicerad 2010-06-17 12:12:20 i Min vardag,

Hade skola idag från 8 - 10.30. Jag blev klar med hela kapitel 2 på lektionen så jag känner mig duktig (a) Fick bara 1 fel på läxförhöret igår :) Imorgon ska vi ha ett till läxförhör fast på kapitel 2 då. Men jag ska plugga på det lite senare för jag känner inte för det just nu. Jag har ingenting planerat idag så jag antar att det inte kommer hända så mycket. Det beror på om vi har träning eller inte? Jag känner mig lite förvirrad ^^ Haha.
Funderar på att lägga mig och sova lite för jag är sjukt trött. Somnade inte förrens halv 2 inatt, men jag var ju bara tvungen att läsa färdigt Så länge vi båda andas :) Helt grym var den!
Ha det göööttt...
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela