21 Juni 2010

Publicerad 2010-06-21 16:33:09 i Min vardag,

Varit i skolan idag 08.00 - 10.30. Helt okej :) Det gick rätt fort. Sen har jag varit med Clara :D Vi gick till U.S Ice cream och köpte glass sen gick vi hem till henne och la oss i trädgården och sola. Asgööööttt. Solade i typ 3 timmar eller nått så har fått lite färg, särskilt i ansiktet ;)
Clara skulle träna så aa nu sitter jag här :) Håller fortfarande på att ladda ner filmerna. Och blir inte någon av dom färdiga idag så blir jag sur haha.
Det var underbart att vara med Clara idag, jag har saknat henne. Äntligen känner jag mig levande igen.
Längtar helt sjukt mycket till helgen då det är midsommar. Då ska jag hänga med Clara ut med båten :)
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela