23 Juni 2010

Publicerad 2010-06-23 10:01:16 i Min vardag,

Börjar skolan 11 så ska snart gå till torget för att ta spårvagnen. Idag är det den "korta" dagen så då går vi bara 2 timmar. Efter det så ska jag och mamma åka och typ shoppa :) Jag behöver en ny bikini och så vill jag ha lösnaglar (a) Vi har ju inga träningar förrens augusti ( :( ) så nu kan jag ju ha långa naglar! Yeey.. haha.
Sen idag så ska banne mig The last song vara klar! Hahaha jag har längtat sen i måndags typ -.- Sega skit lixx men nej idag ska den bli klar har jag räknat ut :) Får hoppas att den blir det asså för nu har jag sparat en chipspåse lixx i typ 3 dagar för att jag väntar på att den ska bli klar :o  Ovanligt säger jag bara haha.
En grej jag funderar på. Vem uppfann tår? Man slår ju bara i dom och det gör så fruktansvärt ont! Fast det kanske bara är jag som klantar mig så :o
Jag är fortfarande taggad inför midsommar! Vi åker ut med Claras båt imorgon så jag ska börja lägga fram det jag ska ha med mig idag ^^ Hoppas att vi får sol så att det inte regnar, inte lika skoj då.
Jag och Clara har bestämt att vi ska ta massa bilder i helgen så jag hoppas att det blir någon extra bra bild så att jag kan byta header -.- Den känns lite vintrig haha. Men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela