27 Juni 2010

Publicerad 2010-06-27 18:56:02 i Min vardag,

Kom hem idag efter en underbar midsommar helg med Clara :D Det har varit så sjukt kul och härligt. Vi har solat massor så jag har fått massa färg fast jag är rätt bränd ;) Hahha. När vi kom hem drog vi ut och sprang en stund. Sen gick jag hem och åt och nu sitter jag här. Jag är sjukt trött och vill gärna gå och lägga mig men om jag gör det så kommer jag inte somna sen ikväll och jag har ju skola imon. Sista veckan nu, så på fredag så har vi slutprovet. Jag hoppas verkligen att jag får G. Jag ska plugga gärnet på torsdag har jag tänkt.
Just nu är jag så trött på allt så jag vill stoppa ner huvudet i sanden och inte ta upp det igen på ett tag. Haha så känner jag rätt ofta.
Nu ska jag läsa bloggar, kan tänka mig att jag får massa inlägg att läsa.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela