3 dagar kvar typ

Publicerad 2010-06-28 17:10:59 i Min vardag,

Skola idag 08.00 - 10.30 . Höll på att somna ett tag haha, jag är trött från helgen. När jag kom hem åt jag lite plättar och sen så räknade jag lite men jag blev förbannad för att jag gjorde fel så jag gick och la mig och sov ett tag. Det var gött. Nu har jag suttit vid datorn en stund. Snart ska jag sätta igång att räkna. Har läxförhör imorgon. Och det är bara 3 dagar kvar i skolan! I princip. Slutprovet är på fredag. Man får 4 timmar på sig, shit asså. Men sen får jag mitt sommarlov :D Hoppas bara att jag får G annars blir det inte så kul... Men nu ska jag tänka posetivt :D
Ska gå in och kika lite på Nelly.com . Dom har tydligen rea :o Måste ju få dagdrömma lite. Jag fattar inte varför alla affärer har rea när jag inte har pengar? Orättvist haha.
Ha det gött.
Puss<3

P.S
Har en ny header nu. Kanske inte bästa bilden på mig men jag är tyvärr inte fotogenisk. D.S

 Vi gillar att jag har fått färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela