5 Juni 2010

Publicerad 2010-06-05 18:02:15 i Min vardag,

Jag börjar med att berätta om gårdagen. Hade inga lektioner alls i skolan så var bara där en liten stund. När jag kom hem så åkte jag och mamma till stan och köpte en klänning till mig som jag ska ha på avslutningen. En lång gul klänning blev det :) Sen åkte vi hem och då mötte jag upp Clara. Vi gick till U.S Icecream och köpte glass sen åt hon middag och sen åt jag middag haha. Efter det gick vi och köpte chips, popcorn och cola, sen gick vi hem till henne och gottade oss med det till The notebook. Shit va vi grät asså :o Hade aldrig sett den innan.
Det var gårdagen, nu till idag :)
Jag vaknade runt 11 och fick stressa as mycket. För vi skulle heja på Marvels idag ( ett amerikanskt fotbolls lag ) så jag fick kolla upp allting och ringa de som skulle vara med och bla bla.. Men allt löste sig till slut och det gick bra :) Men jag HATAR verkligen att stressa.
Kom hem för en stund sen och strax ska jag gå bort till morfar. Vi ska grilla och lite sånt hos honom :)
Ha det gött.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela