7 Juni 2010

Publicerad 2010-06-07 17:42:23 i Min vardag,

6 juni: Mötte upp Sara och Emma i stan och så drog vi till Kviberg och kollade på amerikanskt fotboll, det var jättekul :) Rolig sport + snygga killar (Y) Sen när jag kom hem träffade jag Clara, vi tjockade oss framför en film.

Idag har det inte hänt så mycket. Vi hade i princip inga lektioner idag förutom på bilden. Det var vår sista lektion med Pernilla :( Så vi fikade och lite sånt mysigt.
Jag säger bara såhär: DET VAR VERKLIGEN INTE MIN DAG PÅ VÄGEN HEM.
För att: Jag hade typ hela mitt skåp i min väska så den var bly tung, jag hade kramper i magen, jag var tvungen att bära med mig en låda kakor hem som inte hade något lock, det regna så jag var tvungen att använda paraply. Sen när jag är i mitt trapphus och nästan är hemma så får jag typ inte fram nycklarna, allt trasslar in sig och jag behövde verkligen verkligen gå på toa.. + att min ena fot var blöt -.-'
Men sen blev allt så bra så bra :D
Jag köpte en Veet hårborttagningsspray som jag ska prova senare, hoppas den funkar (y)
Nu ska jag ta ner lite tvätt och sen ska jag nog spela sims tror jag hihi.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela