Känner mig som en riktig gottegris

Publicerad 2010-06-30 18:17:18 i Min vardag,

Jag var och handla med mamma förut och vi köpte massa goda grejer. Som chips, chokladsås m.m ;) Mumsigt värre. Har tänkt att mysa med mig själv ikväll och kolla på film och gotta mig med chipsen. Det behövs ibland.
Jag kollade på en jättesöt byxdress på Lindex förut. På Frölunda Torg fanns det bara 1 kvar i storlek 34 och jag behöver storlek 36 så jag ska åka in till stan någon dag och se om den finns där. Jag vill verkligen ha den för den var så söt :)
Nu ska jag göra annat.
Puss <3

Kommentarer

Postat av: lisa<3

Publicerad 2010-06-30 19:26:24

jag vill också ha godis å chips!!!! min syrra har börjat banta för hon gick upp massa när hon va i australien,, så därför får ingen i mitt hus käka godis -.-' xD INTE KUL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela