Blää på vädret

Publicerad 2010-03-01 17:17:59 i Min vardag,

Jag är så trött på vädret, jag är typ en väder människa så när det håller på att dampa hela tiden så får jag ont i huvudet och blir allmänt seg och trött. Jag vill ha vår och solsken! Det är trots allt 1:a mars :o
Hade prov idag i historia om medeltiden. Det kändes inte som att det gick så jättebra men jag hoppas på ett G iaf. Nu ska jag snart plugga matte, har verkligen ingen lust men jag måste försöka för det är matteprov på torsdag. Jag hatar tisdagar men jag ser verkligen fram emot imorgon nu för jag vill träna, det finns typ inget roligare än att träna och aa få träffa laget.
Nej nu orkar jag inte skriva mer :)
Kramisar<3

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-03-02 10:34:54

Har en ny blogg , som du gärna kan kika in och kolla.

Du kan även följa den i bloglovin! :)



denlillafotografen.blogg.se



Kram

Postat av: annahellman

Publicerad 2010-03-03 10:49:04

jaa visst blev de =)

är super glad nu ;D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela