DM GULD och 1:a på Just Move It !

Publicerad 2010-03-20 22:58:07 i Min vardag,

Shit sikken dag asså. Gick upp kvart i sex för att åka till Boråshallen vid typ halv sju. Väl där fixade vi håret och sminket och " checkade " in oss och sen var det uppvärmning för förträningen som gällde, då började det allt bli lite nervöst. Men förträningen gick bra och sen satt vi och kollade på typ hela tävlingen eftersom vi tävlade i slutet, 16.09 . Sen tog det inte alls lång tid till prisutdelningen. Vi tog GULD! Woho! GCO tog 8 guld och 1 silver tror jag det va, snacka om grymt bra. Alla gick lixx vidare till RM/SM, underbart :D
Efter tävlingen åkte vi från Boråshallen till Radar .. nånting.. som ligger typ i Bergsjön och där tävlade vi igen, i Just Move It. Vi kom 1:a så nu är vi kvalificerade till finalen. Riktigt rolig dag asså :)
Nu ska jag nog snart sova tror jag.
Imorgon firar jag och Brendon våran 6 månaders dag, så vi ska vara med varandra på förmiddagen för sen har jag träning. Jag måste plugga också, har historia redovisning på måndag och jag har inte övat, ups lixx.
Men men natti natti :)


 Har tyvärr ingen annan bild än

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela