11 Maj 2010

Publicerad 2010-05-11 16:33:01 i Min vardag,

Buffertdag idag, vilket betydde ingen skola (Y) Så jag kunde sova ut idag och det gillar vi :)
Satt och pluggade matte i förmiddags och då insåg jag att jag verkligen kommer få ig på matte provet imorgon
:( Jag suger verkligen. Jag kommer behöva gå om matte A, fucking great. Men jag är beredd på det iaf.
När jag insåg detta blev jag deprimerad så jag slog igen böckerna och satte mig vid datorn och lyssnade på musik istället och åt lunch :)
Nu ska jag strax åka och träna Kittens, ska bli rätt kul. Och sen är det ju dags för näst sista träningen innan SM! Shit pomm fritt lixx :)
Jag åt plättar för en stund sen och det var väldigt mumsigt kan jag säga. Haha jag brukar alltid rita med sylten. Bjuder på en bild på konstverket här nedan.
Ha en go tisdag! <3

 Jag är så konstnärlig

 Bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela