12 Maj 2010

Publicerad 2010-05-12 20:31:55 i Min vardag,

Hade nationellt prov i matte idag, och det gick jättedåligt. Men det var jag ju beredd på. Efter det åkte jag in till stan och käkade på donken med Anders, Mini och Börje. Mums :) Efter det så gick vi till centralen och tog tåget till Kungsbacka tillsammans med några andra i laget. Vi hejade på Aranäs när de mötte Elof.. nånting.. i 5-kamp. Aranäs vann :D Riktigt roligt.
När vi skulle hem sen så spöregnade det, usch. Inte mysigt. När jag kom hem sen så tog jag en varm dusch så jag skulle bli varm igen :)
Åt middag nyss och nu ska jag strax spela Sims 3. Var ett tag sen jag gjorde det ;) Ska bli kul faktiskt hahaha. Superskönt att vi är lediga imorgon!
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2010-06-03 15:16:10

vad har du för trosor?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela