28 Maj 2010

Publicerad 2010-05-28 22:30:44 i Min vardag,

Det var rätt kul i skolan idag :) I bamba idag så fick alla varsin Daim glass :D Det kändes lite lyxigt må jag säga. Idag på svenskan så argumenterade vi. Så jävla kul var det asså hahaha. Lisa fick mig att nästan gråta av skratt och det var längesen det hände :D
Efter skolan träffade jag Clara en snabbis och sen så åkte jag och mamma till torget och shoppade lite. Köpte solglasögon, ett linne och en kofta :)
Sen har jag pluggat lite och så. Det är synd att det är så tråkigt att plugga när det är något man verkligen behöver göra.

Jag känner att jag är inne i ett lite deppigt läge just nu. Har varit det sen vi kom hem från tyskland, aa nästan 1 vecka. Tänkte bara säga förlåt om jag är jobbig eller så men jag kan inte riktigt hjälpa det. Men det går väll över, hoppas jag haha.
Man kan inte må bra jämt haha.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: lisa <3

Publicerad 2010-05-28 23:05:34

hahah! xD lätt den bästa svenskalektionen p¨å hela terminen ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela